دوستان علائم بارداری خارج از رحم چیه؟

۶ پاسخ

عزیزم من فقط لکه بینی داشتم و بعد سونو گفتن ساک بارداری دیده نمیشه

خارج رحم کتفو شونه هات درد داری حالت تهوع خیلی شدید سر درد چون انگار یکی داره میکشه رحمو تخمدانتو برا همین سنگینیش رو دستا سرت حس میکنم و از زور فشار یه حالت تهوع مضخرفی داری ممکن بارداریت زبونم لال پوچ باشه ولی خارج رحم اگه بود که کلا ساک هم تورحمت نبود توی تخمدانات بود توی لوله هات بود

منم سر دخترم اینجور بودم اولین بتا ۹۴ بود بعدش شد ۱۴۰ لقاح دیر انجام شد بعد یه هفته حدودا شد ۹۰۰

عزیزم وقتی ساک دیده شده که دیگه خارج رحمی نیست.بتاهم خوب افزایش یافته.نگران نباش.

نه دیگه ساک تشکیل شده عزیزم
من پارسال بارداری پوچ داشتم
و اینکه فقط تو سونو فهمیدن
اصلا استرس نداشته باش
سیب قرمز و تخم مرغ بومی بخور خیلی خوبه
کلا خودتو تقویت کن
انشاالله بسلامتی عزیزم

من یه بار اینجوری شد هیچ علایمب نداشنم جز لک بینی و اینکه بتا خیلی کم میرفت بالا مثلا اولش ۲۰ بود سه روز بعدش ۲۳ بجا اینکه پو برابر بشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی
مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهديار♥️ مامان مهديار♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان نی نی فندق مامان نی نی فندق هفته هفدهم بارداری
مامان دخترزیبام🩷 مامان دخترزیبام🩷 هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری