بخصوص بعد زایمان خیلی حس بدیه😌
من از بدو تولدم اینجوریم
ارایشگاه برو به خودت برس
تو جمع ها برو
هممون بعد زایمان اینجوری شدیم
عزیزم سعی کن تنوع ایجاد کنی بزای خودت مثلا اگه اضافه وزن داری سعی کن پیاده روی کنی اگه شیر نمیدی رژیم غذایی داشته باش وزنت بیاد پایین خود ب خود احساس شادی و انگیزه درونت بوجود میاد
اگه پوستت بد شده سعی کن آب زیاد بخوری ابرسان بزن بزار شاداب بشه
خرید کن لباس خریدن یا حتی خرید وسیله هرچند کوچیک برای خونه باعث بهتر شدن حالت میشه
من چاق شدم بعد زایمانم .دلم نمیخاد برم بازار😪 ۹۲کیلوام
اینکه نتونم برم بیرون نه ولی خیلی از هیکلم بدم میاد قبلا خیلی خوش هیکل بودم الان شکم پهلو دراوردم یه مدته دارم ورزش میکنم رژیم نمیتونم بگیرم
این حس برا اینکه بیخوابی تاثیر میزاره رو پوستمون منم حس میکنم پوستم کدر شده مثل قبل شفاف نیست انگار رنگ پوستم سبز شده
تا دلت بخوااااد
تازه الان یکماهه حالم بهتر شده
رژیم گرفتم موهامو کوتاه کردم تنوع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.