۴ پاسخ

ببین
هیچییی نمیشع اگه نخوره الان
الکی سخت نگیر
فقط قطره هاشو بده

عزیزم اصلا اینطوری بخودت نگو
درگیر بودی دیگه تمام
به جای سرزنش بفکر حل مسئله باش
الان شروع کن بسم الله
فرنی حریره بادوم
تست حساسیت یادت نره
مامان جان یادت نره ما ها ربات نيستيم رسیدگی ب یک نوزاد خیلی سخته اونم ماهایی که هزار تا کار دیگه درکنارش داریم
پس خودتو سرزنش نکن از تمیزی خونه ات لذت ببر
غذای دختر خونه رو استارت بزن
هیچ اتفاق بدی هم نیفتاده🩷

هرکی به نحوی خودشو بد میدونه من بچم خودش شیر نمبخوره من میگم من مامان بدی بودم که این الان شیر نمیخوره بعد خداشاهده هیچی کم نزاشتم نمیدونم شاید به نظر خودم اینجوری بوده خلاصه روانی شدم
ولی بد نیستیم ما مامان اولیم فقط همین

اینجوری به خودت نگو عزیزم
پیش میاد
دیگه ماهم ادمیم بعضی وقتا به همه چی همزمان نمی‌رسیم واقعا

سوال های مرتبط