۸ پاسخ

از گرما

به من یه پماد داد زدم خوب شد شب پیام بده عکسش بفرستم

من بردم دکتر گفت بخاطر اینکه محیط خونتون گرم هست

آلرژی هستن پماد هیدروکورتیزون یا تتراسکلین بزن بهتر میشه

دستشون نزن
ممکنه دونه های چربی باشه که تپل بشه
اگه آلرژی داشته باشه قرمز هست و مدفوعش هم خلطی میشه

بچه منم اینجوری شده نمیدونم از چیه

الرژی.

پسرمم امروز اینجورشده نمیدونم چیه

سوال های مرتبط

مامان هانا🩷و ماهان💙 مامان هانا🩷و ماهان💙 ۵ ماهگی
مامان 💙♡💓 مامان 💙♡💓 ۱۱ ماهگی
مامان 💙♡💓 مامان 💙♡💓 ۱۱ ماهگی