۱۰ پاسخ

امپول بیوتین بزن

فقط فیتو، عالیه
من از ۱۵ روزگی دخترم خوردم
موهام اصلا نریخت

من مکمل بارداری مو دوباره خوردم، ریزش موهام خیلی کمتر شده
حالا نمیدونم به اون ربط داره یا دوره ش داره تموم میشه

دوره ش بگذره درست میشه

مکمل های بارداری رو ادامه بده

من موهام در حد کچلی رسیده بود انلاین ی شامپو تقویتی و تونیک تقویت کننده خریدم هم ریزش قط شد هم تار موهام ضخیم شد

وااای موهای منم رفتم دکتر قرص و شامپو داد

قرص کلسیم و اد بگیر خارجی خیلی خوبه

نه هیچی

قرص اهن

سوال های مرتبط