اخرین پریودم ۴ اردیبهشت بوده
من ۲ اردیبهشت بودم، میخوام دوشنبه یا سه شنبه برم
سه شنبه ۸ هفته م تمومه
من 14 اردیبهشت بود اما هنوز نرفتم زوده حالا
من ۷ اردیبهشت بودم تا ۸هفته صبر میکنم عجله چیه
من آخرین پریودم ۱۱ اردیبهشت بود ، دکتر گفت از ۲۹ خرداد مشخص میشه میتونی بری ، ولی من دیرتر میرم
بری نشون میده الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.