خانوما کیا اخرین پریودیشون ۹ اردبیهشت بوده سونوقلب رفتید یانه

۶ پاسخ

اخرین پریودم ۴ اردیبهشت بوده

من ۲ اردیبهشت بودم، میخوام دوشنبه یا سه شنبه برم
سه شنبه ۸ هفته م تمومه

من 14 اردیبهشت بود اما هنوز نرفتم زوده حالا

من ۷ اردیبهشت بودم تا ۸هفته صبر میکنم عجله چیه

من‌ آخرین پریودم ۱۱ اردیبهشت بود ، دکتر گفت از ۲۹ خرداد مشخص میشه میتونی بری ، ولی من دیرتر میرم

بری نشون میده الان

سوال های مرتبط

مامان پسرم  🥑 مامان پسرم 🥑 روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری