۹ پاسخ

مجرای اشکیش بستس. اگه چشمش قرمز نیست عفونت نداره. فقط باید گوشه داخلی چشم به سمت بینی ماساژ بدی آروم

من با پنبه و چای تمیزش کردم چند روز خدارو شکر دیروز و امروز قی نداشت

من یک ماهه خوب نشده گفت شاید تا هشت ماه خوب نشه

یا گرفتگی مجرای یا عفونت اگه بوسش میکنین ۱۰۰ درصد دومیه قطره و کرم انتی بیوتیک میدن

قطره شستشو دکتر داد با پماد تتراسایکلین

سرش یخ کرده یه پنبه اندازه کف دست بردار بزار رو سرش. یه کلاه نخی از این بند دارا بپوشون چشماشم با قطره جنتامایسن یک درصد بریز

فقط پماد چشمی تتراسایکلین جواب میده دختر منم بود خوب شد با همین پماد

بچه رو سه چهار ساعته میبرین حموم🫤ادم بزرگش انقد تحمل نداره بچه ک جای خودداره بیچاره

پسر منم اینطوری شد ،چشمش به اصطلاح چاییده ،وقتی شیر میخورد و خواب بود دستمال گرم کردم چندین بار گذاستم رو چشمش تا خوب شد

سوال های مرتبط