من سزارین نبودم طبیعی بودم و خیلی راضی نبودم
نمیدونم حالا اون موقع حوصله نداشت یا چی ولی برای من میرفتم مطبش وقت نمیزاشت و سر زایمانم یک بار اومد و دیگه نیومد سه سال پیش دکتر من بود
دختر خالم پیشش رفته بود سزارین
راضی بود
من خیلی دکتر عالیه بود اصلا رد بخیه هام دیده نمیشه سزارین بودم
دکتر شماست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.