من هفته ی پیش کراپروتئین انجام دادم عالی شد
کراتین اتوکشی داره و صافی بیشتر
بوتاکس پروتئین به ترتیب صافیشون کم تره...
بستگی داره
من پروتئینه کردمقبلا
تا ۶ یا ۷ ماه میمونه
باید نکاتی که میگن رو رعایت کنی
بستگی ب موهات داره اگ خیلی وز و خشک هست کراتین بهتره البته زیاد هم کراتین خوب نیست بار اول کراتین کن بعدن اگ نیاز داشت پروتئین کن
من سه ماه پیش کراتین انجام دادم
ولی خب از شامپو ماسک مو فقط ماه اول استفاده کردم دیگه همش از روغن آرگان استفاده میکردن خوب بود برام موهام خراب نشدن
فقط یکم از روز اول تغییر کردن
شیر هم میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.