۱۰ پاسخ

دلت نی نی میخواد ؟!! مگه عروسکه که اینجوری میگی داری راجع به یه انسان صحبت میکنی که باید به همه جوانب به دنیا اومدنش فکر کنی …اگر تو این مملکت با این اوضاع اقتصادی داغون شرایط مالی خیلی خوبی داری که دوتا بچه رو حوری بزرگ کنی که حسرت چیزی به دلشون نمونه و شوهرت مرد خوب و با درک و شعوریه رابطتون از هر لحاظ خوبه به هم احترام میذارید تو خونه بحث و دعوا ندارید و درکل میتونید ۲ تا بچه سالم به لحاظ روحی روانی بزرگ کنید به دومی فکر کن .!

چه خوب که انقد بچت خوب باهات تا کرده که دلت دومی رو میخواد منم خیلی دلم میخواست دوتا رو پشت سرهم بیارم البته قبل بدنیا اومدنش بعدش توبه کردم

روش جلوگیریت چیه حذفش کن به همسرت بگوناخاسته شد😂😂😂

همه چی بستگی صد در ص به امادگی روحی و جسمی و اقتصادی خودتون داره .من به شخصه تا یکی دو سال دیگه بهش فکر نمیکنم چون هم اوضاع جنگ و اینا معلوم نیست هم اینکه تازه پسرمو از شیر گرفتم و بعد دو سال تازه دارم یکم بهتر میخوابم .از طرفی سن پسرم طوریه که به توجه صد در صد نیاز داره .من فعلا نمیتونم بهش فکر کنم

حوصله تهوع؟ استفراغ ؟دکتر؟ سونو ها؟ آزمایش؟ نوار قلب؟ زردی؟شب بیداری؟کولیک ؟رفلاکس؟غذای کمکی؟شب بیداری؟؟؟؟؟ گریه؟؟؟؟؟ بهونه گرفتن؟ ؟خونه بهم ریختن؟؟؟؟ غذا نخوردن؟؟؟مریضی و اسهال و استفراغ و وزن نگرفتن و.....
فردا مدرسه و درس و ازدواج و فکر ایندش و....
محاله ی روز بتونم--

ایشالا ک شوهرتون راضی بشه هرچندتا دلت میخاد بیاری😐

واقعا اگه امادگیشو داری بیار بهترین سنه الان منم اگه کمکی داشتم میاوردم 😓

خوش بحالت 🤣 من به دخترم نگا میکنم اصلا دلم نی نی نمیخواد قرص اعصاب میخورم سرفه های عصبی دارم مغزم میترکه از نق نق هاش

😐😐😐😐😐😐

بخاطر خواستن و هیجان زودگذر نمیشه ک بچه دار شد شما میتونی آینده همین یدونه بچتو کاملا نه تا حدودی تضمین کنی؟میتونی با این تورم براش یه رفاه نسبی ایجاد کنی؟چیزایی ک دوس داره و نیاز داره براش فراهم کنی؟میتونی درست تربیتش کنی و براش محبت نزاری؟اگه جوابت آره اس و برای بچه دومم میتونی همه این کارا رو بکنی میتونم بگم حق با توعه و شوهرت اشتباه میکنه

سوال های مرتبط

مامان ساغر ❤🥺 مامان ساغر ❤🥺 ۲ سالگی