سلام بهترین کرم شقاق سینه چیه؟مردم ازدردزودبگین

۹ پاسخ

ماستلا عالیه عزیزم یه نخودش برای دوتا سینه کافیه
خوبیش اینه گیاهیه و لازم نیست بشوری بعد شیر بدی
حدود قیمتش هم ۲۵۰۰تا۳ تومن هست
همه میگن هیدودرم زیاد بزن خوبه
چه کاریه وقتی میشه یه کرم خوب خرید که مقدار کمش اثر گذاره

عزیزم‌من اینو گرفتم ۳ بار زدم خوب شدم .
۳۰۰وخورده هم قیمتشه

تصویر

از من اینه راضیم

تصویر

ممنون ،عسل امتحان کنم ببینم خوب میشه

پماد چشمی تترا سایکلین

سلام عزیزم
پماد ویتامین آ بزن زودی خوب میشی
کرم‌های شقاق خوب نیستن متاسفانه

من خیلی وضعم خراب بود جوری که خون میومد و با عسل درمان شد
عسل گذاشتم رو نوک سینه روش یه تیکه نایلون گذاشتم شب خوابیدم صب شستم کاملا خوب شده بود

باریچ.

سلام عزیزم چن روزس نوزادت؟کیسه اب گرم که بهتره

سوال های مرتبط

مامان جاوید👼🏻 مامان جاوید👼🏻 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی