سلام ببخشید شماها سرکلاژی هستین که ۳۷ میخوایید زایمان کنید؟
من وقتی دراز کشیدم بخوام بلندشم درد میگیره
من فعلا چند روزی استراحت داشتم و خداروشکر حالم بهتره با تحرک زیاد برا منم درد میگیره
دوس دارم ۳۷ هفته بشمم زایمان کنم راحت شم😪
منم خیلی واژن درد دارم میخام بمیرم یعنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.