۵ پاسخ

سلام ببخشید شماها سرکلاژی هستین که ۳۷ میخوایید زایمان کنید؟

من وقتی دراز کشیدم بخوام بلندشم درد میگیره

من فعلا چند روزی استراحت داشتم و خداروشکر حالم بهتره با تحرک زیاد برا منم درد میگیره

دوس دارم ۳۷ هفته بشمم زایمان کنم راحت شم😪

منم خیلی واژن درد دارم میخام بمیرم یعنی

سوال های مرتبط