۳ پاسخ

چسی چسی چسی

هر چی میگیری تاشو بگیر
من خیلی پشیمونم تاشو نگرفتم
یه چیزی هم جدیدا دیدم کالسکه و سه چرخه با همه، بنظرم خیلی کاربردی تره

والا ما دلیجان داریم

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۵ ماهگی
مامان دخترم❤️ مامان دخترم❤️ ۶ ماهگی