آغوشی بهتره یا کالسکه

۹ پاسخ

قطعا کالسکه..چون تا چندسال بعدش هم میتونی استفاده کنی و بیرون خیلی راحت تری
آغوشی فقط میتونی تا سه چهارماه استفاده کنی🫰

هر دوتاش

با اختلاف خیلی زیاد کالسکه
من حتی یک بارم از آغوشی استفاده نکردم

کالسکه تو سن بالاتر هم میتونی استفاده کنی

قطعا آغوشی 💯

من کالسکه دارم ولی فک میکنم آغوشی هم نیاز دارم
این مدل

تصویر

کالسکه

کالسکه

کالسکه

سوال های مرتبط