قطعا کالسکه..چون تا چندسال بعدش هم میتونی استفاده کنی و بیرون خیلی راحت تری
آغوشی فقط میتونی تا سه چهارماه استفاده کنی🫰
هر دوتاش
با اختلاف خیلی زیاد کالسکه
من حتی یک بارم از آغوشی استفاده نکردم
کالسکه تو سن بالاتر هم میتونی استفاده کنی
قطعا آغوشی 💯
من کالسکه دارم ولی فک میکنم آغوشی هم نیاز دارم
این مدل
کالسکه
کالسکه
کالسکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.