آغوشی برا پدر خوبه ک قوی تره ورگنه من اغوشی میبندم پنج دقیقه بعد همه کت و کولم درد میگیره کالاسکه هم برا مادر خوبه البته کالسکه برا پاساژ گردی و بازار خوب نیست برا پیاده روی خوبه ولی اغوشی برا خرید و پاساژ گردی بنظرم مناسب تره و برای توی خونه هم وقتی میخوای به کارات برسی بنظرم خوبه من اگه بخوام یه جارو برقی بزنم یه ظرفی بشورم یا غذا بپزم اگه بچه نارایی بکنه اغوشی میبندم سریعم تو اغوشی خوابش میبره ولی خب از کت و کول میوفتم
عزیزم کالسکه بستگی داره اهل خرید و زیارت و پارک و پیاده روی و ... اینا هستی یا نه یا کجا زندگی میکنی . اگرم خریدی عصایی و خوب بخر که جم بشه همه جا بکارت بیاد .
آغوشی هم من شال آغوشی خریدم خیلی بکارم میاد چون بچه دیگم دارم این نوزادمو میبندم رو سینم و به کارام میرسم . نی نیمم قشنگ میخوابه اونطوری
بیرونم میرم گاهی همسرم میبنده به جای کالسکه
کالسکه
با آغوشی از کتو کول میفتی
کالسکه به نظرم
البته اغوشینداشتمولی کالسکه بهتزه
آغوشی
چون بین دوتاش موندی باید بگم کالسکه ولی هر دوکاربرد خودشو داره.همه خیابون یا کوچه ها که نمیشه باکالسکه رفت یا پاساژ ومغازه هاا که پله دارن و جا نیست برا حرکت کالسکه اغوشی کاربرد داره
ن من گرفتم الکی بود
من کالسکه خیلی استفاده میکنم
کالسکه
هر دوش خیلی خوبه
کالسکه
البته واسه كسايي كه بچه هاشون تو ٦ ماه اول سال به ٦ ماه ميرسن اغوشى استفاده ميشه
اغوشی شونه های ادم درد میگیره کالسکه بهتره بنظر من
جفتش عزيزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.