۴ پاسخ

من جفتش رو دارم پارچه ای رو الان استفاده میکنم ، اینم گذاشتم برای ۴،۵ ماهش که شد البته چیکو نیست اینفنتینو گرفتم که به نظرم برای ۴ ماه به بالا خوبه که بچه گردن و کمرش یکم جون گرفته باشه

من این مدل دارم
از وقتی که بچه گردن بگیره استفاده میشه کرد
من تا الان دو سه دفعه استفاده کردم
واقعا خوبه برای بیرون رفتن

فک‌کنم برای بچه هایی ک هنوز نمیتونن‌گردنشونو نگه دارن،مناسب نباش. برای بچه های بزرگتره

پارچه ای
ب درد از نوزادی میخوره

سوال های مرتبط