۱ پاسخ

من چیکو دارم هنوز نتونستم استفاده کنم ، همون اغوشی شالی میبندم جاش محکم تره حس میکنم ، چون اونا برای چهارماهگی ب بعد حس میکنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان مهراد🩵 مامان مهراد🩵 ۱۷ ماهگی