این خوبه اما فقط تا زمانی ک بچه نهایتا سه ماهش باشه بعدش هم خودت کمر درد میگیری هم بچه بزرگ شده اذیت میشه
من الان انداختمش کنار دیگ استفاده نمیشه بنظرم شال بگیری خیلی کاربردی
اینا نوزاد بود جمع تر مثل عکسا میبستمش که اویزون نباشه
الان فقط پشت باسنش میدم که راحت باشه چون بزرگ شده
ازینا ک نه چون یکم دست و پا گیره به نظرم ولی من برای پسرم شال اغوشی گرفتم خیلی خوب بود هنوزم ک ۱۵ ماهشه گاهی میبندمش به خودم تو خونه 😁🥲وقتایی ک اوج دندون در اوردنشه و بغلی و مامانی میشه بزار عکسشو برات بفرستم ببینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.