۲ پاسخ

من گرفتم ۱۷۰۰ ولی هنوز براش زوده حس میکنم پاش اذیت میشه بجاش گاهی با دوتا شال بلند دو متری گره زدم به هم میبندمش به خودم تا یکم بزرگتر بشه بتونم استفاده کنم

الان تو بازار فقط رنگ قرمزه من خواستم بگیرم ولی به خاطر رنگش مجبور شدم مارک دیگه ای بگیرم مثل چیکو کیفیتش هم عالیه و ایستاییشم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی