بچه ها بستنی برا م خوبه بخورم؟ یا بده؟

۵ پاسخ

خیلی کم تست کن

نه چه بدی من میخوردم چون این قدر بدنم گرم میشد عطش میکردم و جز بستنی هیچی بهم نمیچسبیذ

سردی هست. اگر زردی داره بخور. ولی زعفرونی نباشه. اگر زردی نداره نخور. بچه دل‌درد میشه

اصلا نخور تا ی مدت یبوست و.. بیشتر میکنه
دلدرد بچه

اگر شیر می دی بهتره لبنیات نخوری

سوال های مرتبط

مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۸ ماهگی