۹ پاسخ

انگشت دست ک خوبه دختر من پاهاشو هم میخوره😅

پسر من دستاش کمه پاهاشم میخوره یعنی یه بار دستشو میخوره بعدش پاشو میگیره میخوره😂😂هرکاری کردم نتونستم از سرش بندازم پستونکش دادم نگرفت همین الان دستش تو دهنشه و خوابش برده

دخترم تا مچ دستشو میکنه تو حلقش🤣
عادیه تا دوسال و نیم

این بخش از رشدشون هست و در ماه های بعدش فراموشش میکنن
یه برگه بهداشت به من داد که واسه واکسن شش ماهگی پر کنم با خودم ببرم
نوشته‌ یکی از توانایی هایی که بچه شش ماهه باید داشته باشه ، بتونه خودشو با دست یا پستونک سرگرم کنه

طبیعیه خب دختر منم همینطوره . این ی عادت نیس ی بخشی از رشد و کشف های بچه هس 😍

عزیزم پسرم منم اینجوریه بخاطر اینگه دستاشون کشف کردن تازه و فهمیدن ک عضویی از بدنشونه

دختر منم دقیقااا همینجوره

دختر منم اینجوری شده
🥲

انقد میخوره تا عوق میزنع شیرشو بالا میاره
شبام انقد میک‌میزنه تا خوابش میبره

سوال های مرتبط

مامان بَشِه❤️ مامان بَشِه❤️ ۱۶ ماهگی