۴ پاسخ

ببین ساشه دکتر ایست یا بایو مکتا و یا افتر بیوتیک هر ۸ ساعت بهش بده از گرما زندگیه سعی کن تند وتند شیر بدی و آب بدنش بره بالا . من بچه ام اسهال بود دکتر پرو بی بی داد با ساشه بائو مکتا دخترم خوب شد

موز کته سیب
قطره پرو بیبی
اگه شیرخشکی هس شیر های ال اف خوبه
محلول او آر اس هم بده ک آب بدنش خشک نشه تا میتونی آب بدع

موز و سیب
ماست و نعنا

خودت؟ موز بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣🩵 مامان جوجه طلایی🐣🩵 ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی