۵ پاسخ

وای پارسال این موقع من اقدام کردم ک جداش کنم از خودمون انگار بوی تنمو حس میکرد دو شب جدا خوابیدم تو اتاق روبرو با گریه بلند میشد میومد بغلم میخوابید ولی از همون‌موقع شروع کردم داخل تحت خودن خوابوندنش تا امسال ک دیگه جدا شدیم ازش یک ماهی میشه شب اولی بیدار شد گریع کرد شب دومی بیدار شد اب خواست دیگه اب بهش دادم بدون اینکه من بهش بگم پاشد رفت داخل اتاق خودش خوابید اینم بگم داخل یک سال گذشته تختش دقیقا زیر پامون کنار تخت خودمون بود دیگه عادت کرد ک بیدار میشد داخل تخت خودش چشماشو باز میکرد الان دیگع گاهی ک برا اب پا میشه منو‌صدا میزنه اب میگیره میخوره میدوعه داخل تختش 😅 بنظر من این پروژه از پوشک گرفتنش سخت تر بود😮‍💨😅

من تدریجی از شیر گرفتم چون عادت داشت با شیر خوردن و زیر سینه بخوابه، بعدش دو سالگی حدود دو هفته باباش می‌رفت کنارش می‌خوابید و براش قصه میگفت، من اصلا موقع خواب سمتش نمی رفتم
بعد از دو هفته مستقل خوابیدن را یاد گرفت،البته باهاش میرم اتاق با فاصله هستم تا خوابش ببره ولی کنارش نمی رم، ی عروسک پشمالو داره، اونو بغل می‌کنه و چند باری غلت میزنه و میخوابه

خیلی راحت....چون روزا ک تایم خوابش بود تو اتاق خودش میخوابوندمش به محیط اتاق عادت داشت بعدم ازشیر گرفتمش خواب شبشم جدا کردم گاهی روپا گاهی خودش میخوابه تو اتاق با آبجیش

مستقل منظورتونو نمی‌دونم ولی دخترم من میخوابم اونم کنارم یا روی دستم یا نزدیکم یا مثلاً روی بالش خودش کنار بالش خودم می‌خوابه

ولی اینکه من مثلاً سرگرم کار باشم خودش بره روی تخت بخوابه نیست مگر اینکه خیلی خیلی خیلی خوابش بیاد یهو میبینم یه گوشه یا روی مبل خوابش برده

به نام خدا هنوز تنگ ننه اش میخابه 🫣🫣🫣😂😂😂راستش تو اتاق سه تامون کنار هم رو زمین میخابیم😁😁😁

سوال های مرتبط