خانمایی که تازه سزارین کردین شما هم انقدر سر درد دارین

۷ پاسخ

نه
دو سه تا قهوه پشت سر هم بخور خوب میشی

منم چند روز اول اینجوری بودم سردرد وحشتناک داشتم ، بیشتر به خاطر خون زیادیه که از دست دادی ، قرص آهن حتما بخور خوب میشی سه چهار روزه

مایعات و نسکافه قهوه بخور
اثرات آمپول بی حسیه

البته من خودم سردرد دارم دائم به خاطر اینکه شب تا صبح بیداریم هی تیکه تیکه بیدار میشه بچه

ببین اگه به خاطر اثر بیهوشی باشه با خوردن نسکافه و قهوه و چایی و آب زیاد و اینا از بین میره

من بعد دو روز خیلی شدید سردرد گرفتم سه روز طول کشید خوب بشه اونم با آمپول

نه سر درد که ندارم
تو بارداری یه تایمی داشتم ، ولی بعد عمل نه
البته من بیهوشی بودم هر دو تا سزارینم رو

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی