منم ۳۵ گرفت
معاینم کرد
ولی نامه طییعی داد گفت گیر میدن سز شکم اول
گفت دردت گرف برو میام سز میکنم
خودمم شک دارم بیاد نیاد دستم ب جایی بند نیس
ولی تحمل طبیعی ندارم
بیمارستانمم حصوصیه
برا من پول نمیگیره تازه بیمارستان خصوصی هست گفت نامه میدم با بیمه حساب کنن از بخش مالی پرسیدم گفت کلا ۳۰ میگیریم با هزینه بیمارستان و دکتر و همه چی .البته پمپ درد جدا
۳۵ زیاد میگیره برای من ۱۰ میگیره
منم هستم معاینه نکردن و اینکه رفتم س
زایشگاه نوار قلب بگیرم گفت معاینه کنم
گفتم اجازه نمیدم من سزارین هستم نمیخوام معاینه کنی
معاینه لگنی میخاد انجام بده
زایمان طبیعی بهتره ها حداقل بعدش خودت میتونی کارات رو انجام بدی منم اول فقط میگفتم سزارین اما خیلی پرس و جو کردم طبیعی رو انتخاب کردم درسته قبلش چندساعت درد هست اما بعدش درد نداری
برا سزاریان اختیاری دکتر من که گفت معاینه نمیکنم ولی ماه آینده گفت بیا نامه بدم بهت فقط همون
سزارین معاینه نداره میخواد ببینه لگنت چطوره شاید سزارین اجباری بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.