خانما اگه اخر ۳۵ یا توی ۳۶ هفته زایمان کنم خطرناکه؟

۷ پاسخ

۳۷بهتره

من اولی رو ۳۵ هفته و شش روز زایمان کردم سالم سالم بود دستگاهم نرفت

بستگی به آنتی بیوتیک مورد نیاز دارد

دکتر ب من‌گفت ۳۶ سزارین میکنم لابد خطر نیس

من برا بچه اولم ۳۵هفته زایمان کردم دستگاهم نرفت

۳۶ خب ی هفته زودتره جاریم ۳۶ بود بچش دستکاهم نرفت

نه. من۳۷ زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان عامر کوچولو💙🍼 مامان عامر کوچولو💙🍼 ۶ ماهگی