۳۷بهتره
من اولی رو ۳۵ هفته و شش روز زایمان کردم سالم سالم بود دستگاهم نرفت
بستگی به آنتی بیوتیک مورد نیاز دارد
دکتر ب منگفت ۳۶ سزارین میکنم لابد خطر نیس
من برا بچه اولم ۳۵هفته زایمان کردم دستگاهم نرفت
۳۶ خب ی هفته زودتره جاریم ۳۶ بود بچش دستکاهم نرفت
نه. من۳۷ زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.