ناراحت نباش منم کلی گریه کردم به قول مامانم اتفاقی که افتاده خیلی مراقب هم بودم نمیدونم چی شد الان یه مامان هستیم باید خیلی قوی باشیم
بخیه طبیعی جذبیه
یه دکتر نشون بده بهت میگه چی ب چیه
کم کم باید بیوفتن دیگه
فقط خشک نگه دار و اسپری نیواشا بزن
نه جذبی
الان من ۱۶ روزه زایمان کردم هنوز بخیه هام نیوفتادن حتی یکی ؟ میگن باید برم بکشمشون
نه جذبیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.