۵ پاسخ

ناراحت نباش منم کلی گریه کردم به قول مامانم اتفاقی که افتاده خیلی مراقب هم بودم نمیدونم چی شد الان یه مامان هستیم باید خیلی قوی باشیم

بخیه طبیعی جذبیه
یه دکتر نشون بده بهت میگه چی ب چیه
کم کم باید بیوفتن دیگه
فقط خشک نگه دار و اسپری نیواشا بزن

نه جذبی

الان من ۱۶ روزه زایمان کردم هنوز بخیه هام نیوفتادن حتی یکی ؟ میگن باید برم بکشمشون

نه جذبیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی