بنظرتون اسم آوید دخترانه هست یا پسرانه

۳ پاسخ

حس میکنم پسرونس
یجورایی مثله جاویده
دختر این سبکی آوینا خوبه

یکی از دوستای ما اسم پسرش آورد هست
دختراش آسو و آوین، پسرش آوید

پسرونه اس عزیز

سوال های مرتبط

مامان یارا 🦄💗 مامان یارا 🦄💗 ۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۲ ماهگی
مامان دلاراوآرمان مامان دلاراوآرمان ۴ ماهگی
مامان انتخاب نکردیم مامان انتخاب نکردیم ۹ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۷ ماهگی