۶ پاسخ

آره عزیزم جای گره بخیس منم همینطور بودم 6روز اول

ماشالله عالی دوختن
صبر کن ترمیم میشه

تو گوشه ها طبیعیه یکم درد و ورم ولی مراقب باش که چرک نکنه. مدام چک کن

از طبیعی هستش تا ده روز

اره عادیه
گره نخ بخیه اس. گره زدن پف کرده

طبیعی بودی؟

سوال های مرتبط

مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی
مامان قندکوچولو🥹🐣🌱 مامان قندکوچولو🥹🐣🌱 ۱ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان هانا و محمد مامان هانا و محمد ۱۰ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی