خانوما من دلم شدید جیگر میخواد🫠🫠دو سه تیکه بخورم هیچی نمیشه نه🥹🥹

۱۵ پاسخ

عزیز نخور عه بخدا ضرر داره خیلیم ضرر داره بزار سه هفته دیگه بخور

من بودم یکم میخوردم

من سر بچه اولم میخوردم تو س ماه اول اصلا نمیدونسم بده بعدا متوجه شدم ک میگن بده😂😑ولی خداروشک اتفاقی نیوفتاد من کم خونی داشتم همسرم میخرید میگف بخور

نخور عزیزم

تا چهار ماهگی نمیشه عزیزم

سلام عزیزم مامان شدنت مبارک
اگه رژیم هوش و زیبایی جنین خواستی به کانال ایتام سربزن👇👇👇👇

یک عالمه رضایت داخل کانال هست


@nininazanin

https://eitaa.com/nininazanin

دوسه تیکه کوچک مشکلی نداره بخور

یک دونه بخور دیگه نخور بده

من خودم الان که باردارم واسه شوهرم درست کردم خودم چیز دیگه خوردم

کم اشکال نداره دو سه تیکه ولی بیشتر نخور

سعی کن نخوری بهتره ریسک نکنی

من خوردم ولی تو سه ماه دوم
سه ماه اول نخور

نخور به نظرم

دو سه عدد بخور عزیزم برای رفع هوس

نخور لطفا نخور دلتو ول کن بچت مهم تره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کمند🎀 مامان کمند🎀 هفته هفتم بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری