عزیز نخور عه بخدا ضرر داره خیلیم ضرر داره بزار سه هفته دیگه بخور
من بودم یکم میخوردم
من سر بچه اولم میخوردم تو س ماه اول اصلا نمیدونسم بده بعدا متوجه شدم ک میگن بده😂😑ولی خداروشک اتفاقی نیوفتاد من کم خونی داشتم همسرم میخرید میگف بخور
نخور عزیزم
تا چهار ماهگی نمیشه عزیزم
سلام عزیزم مامان شدنت مبارک
اگه رژیم هوش و زیبایی جنین خواستی به کانال ایتام سربزن👇👇👇👇
یک عالمه رضایت داخل کانال هست
@nininazanin
https://eitaa.com/nininazanin
دوسه تیکه کوچک مشکلی نداره بخور
یک دونه بخور دیگه نخور بده
من خودم الان که باردارم واسه شوهرم درست کردم خودم چیز دیگه خوردم
کم اشکال نداره دو سه تیکه ولی بیشتر نخور
سعی کن نخوری بهتره ریسک نکنی
من خوردم ولی تو سه ماه دوم
سه ماه اول نخور
نخور به نظرم
دو سه عدد بخور عزیزم برای رفع هوس
نخور لطفا نخور دلتو ول کن بچت مهم تره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.