منم حسابی زدممم نگران نباش دیگه یکی از مراحل مادر شدنه ب حرف اینایی ام ک خودشون ترک نزدن و بقیه رو مسخره میکنن محل نده انگار ی مشت سگ دارن واق واق میکنن
فداسرت، رد پای نی نیه، سعی کن باهاش کنار بیای، من از الان روز و شب دارم به خودم میگم ترک خوردی غصه نخوری 🫠 هممون تلاش کردیم برای روفرم بودنمون، چقدر دوروبریا حسرت اندام منو داشتن الان روز به روز دارم وزن اضافه میکنم ، مثل یه کابوسه، ولی خب بهاییه که برای داشتن نی نی داریم میپردازیم
ترک و کسی نمیبینه که قلبم به جز شوهرت چیز خجالت آوری هم نیست منم الان دارم در میارم. در عوضش زایمان کردی هیکلتو بساز کیف کن😉
گریه نداره ک منم ترکیدم پر ترک و سیاهی جاهای شخصیم دیگ مگه دست ماعه
عزیزم از چه ماهیی شکمت ترک خورد؟
داری نینی میاری طبیعی دیگه منم بعضی وقتا بخاطرشون غر میزنم به شوهرم شوهرم همش میگه خیلی هم قشنگه قراره فقط من ببینم ک از نظر من خیلی هم خوشگله لازم نیست حرص جوش بخوری
حالا اگه شما خیلی حساسی بعدش میری لیزر رفع میشه ناراحتی نداره
بعد زایمان سفید میشه معلوم نمیشع
بر عکس من ایقد ذوق میکنم🙃
فک کنم نشه کاریش کرد باید رهاش کنیم
من از الان ترک زدم صورتی شدن مهم نیس فدا سر دخترم
من آرزومه شکمم پاره پاره بشه ولی بچم سالم بیاد تو بغلم
عزیزم ایناهزینه های مادرشدنه دیگه بیخیالش شد
یادگاریه از این دوران عادت کن بهش
من ک باسنم انقد بد شده ک الانم پشت پاهام ترک خورده وزنم اضافه شده
بعد زایمان بمرور کمرنگ میشه اصلا مشخص نیس منم شکمم پرهههه
چقد دادم کرم خریدم اخرشم کلی ترک شد شکمم
از چند هفتگی ترک خورد شکمتون؟
منم🫠🫠ولی خودش کمرنگ میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.