این خونه باید بره بیرون از بدن واسه سلامتی خودمونه
نباید قرص ال دی بخوری شاید تا ۴۰ روز هم لکه بینی داشته باشی
۶ تا ۸ هفته بر طبیعی ۷ تا ۱۰ هفته برای سز خونریزی بعد زایمان طبیعیه
خونریزی بخاطر اینکه که داره رحم و پاکسازی میکنه برای چی میخای قطعش کنی؟
من زایمان اول تا دوماه لکه بینی داشتم این یکی هم ۱۶ روز هنوز دارم
خب منم لکه بینی دارم هنوز کامل قطع نشدم
عزیزم عادیه ممکنه تا ۴۰روز هم لکه بینی داشته باشی بدون مشورت پزشک اصلا دارو نخور
ال دی خوب نیست.مفنامیک اسید بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.