شما تو بارداری بادمجون میخورید؟ بخاطر گرمیش

۲۶ پاسخ

اره عزیزم من میخورم خورشت درست میکنم میخورم مشکلی نداره

زیاااااد وای عاشق بادمجون سرخ کرده با نون تازه ام😋

اوووه فک کنم هیچکی قد من بادمجون نخورده
میرزا قاسمی کشک بادمجون خورشت بادمجون
ب هر حالتی میخورم😋

مگه بادمجون گرمه ؟مگه سرد نیست؟

اول بارداری خیلی خوردم از بس خوردم دیگه دلم نمیخاد 😅

من تاحالا خوردم🥴

من خوردم چیزی نشد

منم خوردم اوووف الانم دلم خاس🫠🫠

اره خوردم من

بلی میخورم

من نخوردم
چون از آلرژیش میترسم

ارععع خیلی مخصوصا کشک بادمجون و بادمجون شکم پر😍

من خوردم ولی مبگن بچه رو سیاه میکنهددیگ نمیخورم😅

آره زیاد خوردم

اره بابا من هفته ای ی بار حتما خورشت بادمجان

اصلا نخوردم دلم نمیخوادش

من همه چی میخورم ولی به اندازه
بادمجون هفته ای یبار میخورم
ولی مثلا کشک بادمجون ، یا بادمجون و مرغ و گوجه ، که سرد و گرم قاطی باشه

آره خیلی خوردم همش دلم میخاد بخورم

من خوردم

من شنیدم انقباض میاره نمیخورم

کلا تو تابستون نمیخرم

اره بابا هر هفته

من یکی دوبار خوردم میگن خوب نیست

من خیلی میخورم
مخصوصا اپل بارداری نمی‌تونستم هیچ غذایی بخورم فقط کارم شده بود بادمجون و نون پنیر

نه کلا دوست ندارم من تخم مرغم چون گرمه منم شهرم دائم گرمه نمیخورم مگر از هفته 27به بعد برا وزنش

من‌خیلی میخورم

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری