خانما شما تو بارداری کاپوچینو میخورید؟

۱۱ پاسخ

من ماهی یکبار میخورم

عزیزدلم بنظرم نخور بخدا منم انقد حوس کردم ک نگو
هرکی نظری داره ولی درکل نخوردن این چیزا بهتره🥺

من اینقدر هوس کردم که حد نداررره
ولی‌میترسم بخورم چون توش قهوه داره میگن برای جنین خوب نیست
از این بیرونی ها که کافه ها درست میکنن هم دلم میخاد اونا توش اسپرسو میریزن‌ میترسم یکم

من هر ازگاهی میخورم ولی نه مدام

من قهوه هم خوردم دکتر تغذیه ام گفت کم بخور دوهفته یه بار یه شات

اره من متاسفانه عادت دارم اما خب سعي ميكنم هفته اي يكي دوبار بخورم

نه حقیقت فقط چایی کمرنگ چندبارم کاکائو

من هفته ای یک فنجون میخورم

من هراز چند گاهی میخورم

همین الان خوردم هروز میخورم

من یکی دوبار خوردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی