خانما شما تو بارداری همه غذاها رو میخورید؟

۱۰ پاسخ

من فقط کوکو و آش و ماکارانی و عدس پلو میخورم🤕🤕🤕🤕

همه ی غذا ها ، بجز فس فود و نوشابه و... چیزای مضر

من همه چیز میخورم

مرغ وگوشت اصلا🤢

بله عزیزم فقط دل و جگر نمیخورم، البته کله پاچه و سیرابی هم نخوردم چون دوست ندارم

اره ولی ماکارانی نمیتونم خیلی بخورم کلا دوبار خوردم ، یکبارش حالم بد شد
سر دخترم هم چندتا غذا بود اصلا نخوردم مثل ماهی
اما اینبار نه برای خوراکی اذیت نمیشم و بیشتر اشتها و میل خوراکی دارم

بله ، به جز جگر و زعفران غلیظ و کرفس، آلبالو و زرشک

جز تخم مرغ🤢🤢🤢

اره عزیزم.

اره میخورم جز اونایی که ازشون بدم اومده 😑🤕

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان ماهلین 🌱💕 مامان ماهلین 🌱💕 ۴ ماهگی