زیاد خوشم نمیاد کلا نه نوشابه نه سس نه فست فود فقط از ساندویچ همبر خوشم میاد
اره من میخورم
قرمز اره خوردم چن بار.ولی سفید نه
ابدا بچه زشت میشه
اره همین الان رو سالاد خوردم😂
هم قرمز هم سفید ولی با مراعات
آره چرا نخورم زیاد که نمیخوای بخوری در حد تعادل همه چی بخور به خودت هم سخت نگیر
بلهههه
سس سفید بعضی ها تخم مرغ خام داره میگن خوب نیست
بله اونم فقط با ساندویچ و سالاد
اصولا همه ی سس های سفید توش تخم مرغ خام داره که میگن ممنوعه. ولی سس قرمز چرا میخورم
اره ولی کم
خیلی کم شاید ماهی دوبار
اره.
من همه چیز میخورم
اره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.