شما تو بارداری سس میخورید

۱۶ پاسخ

زیاد خوشم نمیاد کلا نه نوشابه نه سس نه فست فود فقط از ساندویچ همبر خوشم میاد

اره من میخورم

قرمز اره خوردم چن بار.ولی سفید نه

ابدا بچه زشت میشه

اره همین الان رو سالاد خوردم😂

هم قرمز هم سفید ولی با مراعات

آره چرا نخورم زیاد که نمی‌خوای بخوری در حد تعادل همه چی بخور به خودت هم سخت نگیر

بلهههه

سس سفید بعضی ها تخم مرغ خام داره میگن خوب نیست

بله اونم فقط با ساندویچ و سالاد

اصولا همه ی سس های سفید توش تخم مرغ خام داره که میگن ممنوعه. ولی سس قرمز چرا میخورم

اره ولی کم

خیلی کم شاید ماهی دوبار

اره.

من همه چیز میخورم

اره.

سوال های مرتبط

مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین 🌱💕 مامان ماهلین 🌱💕 ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری