۱۶ پاسخ

عالیه. فقط میگن هستشو نخورین

مرسی از همه عزیزان که جواب دادین❤

سلام آره اتفاقا دکتر طب سنتی من گفت الان بخور خوبم هست

اتفاقا من پریروز زرد آلو خوردم کی گفته بده میوه که تو بارداری عالیه

من که خیلی هوس داشتم خوردم😁چند روز پیش ۱۵ تا دونه خریدم ۳۰۰ تومن تصمیم گرفتم دیگه هوس نکنم😂😂

نه من میخورم

اگه بهم بدن میخورم 🥺 😂 😂 فعلا نخریدیم🥺😂

میوه نوبار تا میتونی نخور چون دلپیچه میگیری . ب خاطر این ک کامل رسیده نیست .
دکترم ب من گفت
و هر موقع ک خواستی توت‌فرنگی‌ بخوری ، خیلی خوب بشور ، با آب و نمک خیس کن بیست دقیقه بمونه بعد با ی دستمال تمیز بشور

من خودمم دوتا خوردم الان استرس گرفتم😂گفتم بپرسم

من ک میخورم سرچ نکردم بدِ یا خوبه

من خودم همه چی میخورم

ن خیلیم خوبه برای کسای ک یبوست دارن
در کل خوردن میوه خوبه

اتفاقا میوه نخوری اینو حتما باید بخوری😑🤧😂

والا چمیدونم بعضیا میگن زردالو بده

بله میخوریم چرا نخوریم

چرا باید میوه بد باشه😐

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهلین 🌱💕 مامان ماهلین 🌱💕 ۴ ماهگی