خانوما شما امگا۳ میخورید برای چیه اصلا؟؟
#بارداری

۱۰ پاسخ

برای رشد مغز جنین خوبه

منم میخورم روغن ماهیه بیشتربراهوش و مغز خوبه

فکر میکنم برای هوش بچس ولی هر دکتری نسبت به خود فرد میده به من گفت زوده شروع کنی

من هرروز میخورم و برای هوش بچس

من ندارم تو مکملام هس

به منم داد

برای من از انتی به اینور داد میخورم

یکی گفت واس قلبه
نمیدونم دیگ حقیقت بود یا ن

من میخورم از هفته ۲۹دکتر داد بهم فکر کنم برا هوش جنین

دکتر به من نداده راستش

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💜💜💜💜💜 مامان 💜💜💜💜💜 ۶ ماهگی
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد