خانما شما تو بارداری کاپوچینو میخورین؟؟
😢😢

۱۳ پاسخ

من نسکافه میخورم

نه..

من خیلی وقته هوس کردم نخوردم هنوز میترسم🥲

در حد یکی دو قلوپ یکبار خوردم
فک کنم نسکافه بود البته

خیلی هوس میکردم
و ماهی یکبار می‌خوردم

همین الان 😂😂😂

من ماه ۶و۷ تقریبا هرروز میخوردم🫠از دکترم ک پرسیدم گفت دیگه نخورم یا خیلی کمش کنم

آره می‌خوردم سری پیش کمش مشکل ندارع مثلا جوری نباشه هر روز بخوری

من اولای بارداریم یکی دو بار خوردم بعد ک گفتم ضرر داره دیگ نخوردم تا اینکه الان واقعا دلم میخاست ی لیوان خوردم ولی دیگ نمیخورم

کافئین نظم و ریتم ضربان قلب جنین رو بهم میزنه و پناه برخدا دور از جون باعث ایست قلبی یا نارسایی میشه

من در حد دو قلوپ خوردم فقط خیلی هوس کرده بودم

من دو بار خوردم

خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد