۶ پاسخ

منم مثل تو عجله دارم ولی الان اصلا نشون نمیده 🥹🤣

هنوز لانه گزینی نشده چجور نشون بده نه خیلی زوده

ن عزیزم چه عجله داری هنوز خیلی زود باید از پریودی چند روز بگذره
الان بزنی منفی حال خودتو خراب میکنی بزار از پریودی بگذره بعد بزن

علائم چی داری

خیلی زوده

خیلییی زوده مثبت هم باشه منفی میزنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان نورچشمی مامان نورچشمی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد