۵ پاسخ

بچه منم بیقراره
ولی قنداقش میکنم راحت میخوابه

اروغ داره بعد شیر۲۰دیقه حتما عمود نگه دار حتی اگ اروغ نزنه نگه دار
اسید معده ش اذیت میکنه
راحت میشی

سیر نمیشه منم سیر نمیشه شیر خشک میدم حوب که شیر خودمو خورد

قنداقش کن راحت میخوابه دیگه بخاطر هرتکونی الکی بیدار نمیشه

جاییش درد نمیکنه ببین دل‌دردی گوش دردی چیزی نداره بچه‌منم اینجوری بودش فهمیدیم دلش دردمیکنه

سوال های مرتبط