سلام خانما بیمارستان سینا خوبه برا زایمان سزارین؟

۵ پاسخ

یسری از پرستارا اصلا انگار با آدم دشمنی دارن خیلی بیرحمانه با آدم رفتار میکنن

من سزارین بودم راضی بودم

من سعدی زایمان کردم ولی تعریف سینا را خیلی شنیدم

من طبیعی بودم راضی بودم

من دوهفته دیگه میرم میگم بهت

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری