۴ پاسخ

عزیزم من فارابی زایمان کردم بخش زایمانش تازه باز شده هم خلوت هم تمیز مرتبه

سلام عزیزم من اونجا زایمان کردم عالی بود از همه لحاظ خیلی راضی بودم
غرضی به نظرم از همه دولتی ها بهتره
مخصوصا از امین من خودم امین رفتم دوست نداشتم کثیف بود و دیوار های زایشگاه حس بدی بهم القا می کرد منکه دوست نداشتم امینو


ولی غرضی خیلی تمیز بود
و اتاق واقعا واسه زایمان خصوصی بود
بخشم دوتخته بود

شریعتی هم بیمه داشته باشین خوبه
برای زایمان اتاق خصوصی میدن و ماما هم دارن..

با بیمه تامین رایگان
با بیمه سلامت ۲۴تومن
آزاد ۳۸تومن
اینا ماله سزارینه طبیعی کمتره که من اطلاع ندارم

سوال های مرتبط