خیلی بد مزه هست
اینو نمیدونم ولی من بیسکوییت مادر برند مینو میخرم خیلی خوشمزه اس.اصلانم مزه تخم مرغ نمیده
ب پسرمن نمیسازه
کلا اونای دیگه هممزه ی بیسکوییت مادر قدیم و نمیده😒
مزه عمه میده😂
ن اینااصلش نیس
از اینا نگیر خوب نیست
اره پسرم اسهال شد باهاش🤣
نه چقدر هک گرونه 🤪🫢
کادر نیست شرکتش فرق داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.