این بیسکویت مادر دیده بودین؟؟

تصویر
۹ پاسخ

خیلی بد مزه هست

اینو نمیدونم ولی من بیسکوییت مادر برند مینو میخرم خیلی خوشمزه اس.اصلانم مزه تخم مرغ نمیده

ب پسرمن نمیسازه

کلا اونای دیگه هم‌مزه ی بیسکوییت مادر قدیم و نمیده😒
مزه عمه میده😂

ن اینااصلش نیس

از اینا نگیر خوب نیست

اره پسرم اسهال شد باهاش🤣

نه چقدر هک گرونه 🤪🫢

کادر نیست شرکتش فرق داره

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی
مامان پناه من 🫀🥺✨ مامان پناه من 🫀🥺✨ ۱۴ ماهگی