به نینی هاتون بیسکویت‌ مادر‌ میدین‌ ؟

۱۴ پاسخ

نه من که ندادم تا حالا

من یبار دادم بعدش کلی بالا آورد ترسیدم دیگه ندام

من بعضی وقتا میدم دستش ولی هیچ خاصیتی نداره فقط برای سرگرم کردنشه

نه من ندادم چون قندش خیلی زیاده

بله اگه گشنه باشه و یه کم دیگه غذا آماده باشه یه دونه شو تیکه تیکه میکنم میذارم جلوش خودش میخوره سرش گرم میشه تا غذا آماده شه

اره میدم

اره بعضی موقع ها میدم

اره میدم

اره من میدم خیلیم دوس داره

من دوبار دادم میبینم میخوره میدم چون غذا ک نمیخوره اونو میخوره حداقل یکی خورده باشه

نه من اصلا ندادم ضرر داره

من دوبار دادم گلاب به روت اسهال شد دیگه نمیدم

من میدم
روزی دو سه تا دونه

بعضی وقتا اره ت فرنی میریزم یا میدم دستش ک مک میزنه

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 ۱۰ ماهگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری