مامانا بیسکویت مادرشمابه بچه هاتون میدین ؟

۳۳ پاسخ

آره میدم

آره همیشه میدم خیلی هم خوبه

آره میدم

آره تیکه کوچیک میدم دهنش میجوه میخوره

اره هرازگاهی البته زیاد دوس ندارع

بله میدم

بله من میریزم توی فرنی و حریره بادومش دوست داره دکتر ش هم گفت اشکالی نداره. البته از اون بهتره بیسکویت سرلاک هستش که داروخونه ها دارن

من پسرم عادت به همه چیز کردم خداروشکر همه چیزمیخوره روز اول عادت کنن بهترهست تابخواد زورگی بهش داد

عزیزم منم باشیر پاستوریزه براش نرم میکنم میدم مشکلی نداشته پسرت 9ماهش هسست باید عادت بدیش به همه چیزکه بزرگشد همه چیزبخوره

اره میدم

دارم تو خونه بعضی وقتها عصر ها خودمون چای بيسکوئيت میخوریم به پسرم هم میدم دوست داره خشک خشک بزاره دهنش نهایت هم یکدونه رو بخوره اکثرا هم نصف یکدونه

بهش ۱بار دادم اصن دوست نداشت سرلاک هم دوست نداره

اره باهاش سرلاک درست میکنم میدم بهش

نه اصلا شکر داره

من تا حالا سه بار دادم

بله عزیزم

بله میدم

بله من از فوق تخصص پرسیدم گفت باشیر بدید

بله دخترم خیلی دوست داره

نه من بیسکوییت بدون قند میدم

بيسکوئيت نوتری بده

اره میدم خیلیم دوس داره

ارره..دیار خیلی دوس داره

اره بعضی وقتا تو میان وعده بهش میدم

نه دختر من اصلاااا خوشش نمیاد عوق میزنه

اره یک ماهی میشه ک میدم

من میدم مشکلی نداره

ن نمیدم پره شکره خیلی مضره

ن نده من هوناپ میدم مخصوص کودک خیلی خوشمزس مفیدم هست چی

نه اصلا

از الان زوده این چیزایی که نگهدارنده داره بخوره
ترجیحم اینه ندم بهش

بله میدم

من یه بار کار زیاد داشتم دادم

بله میدم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی