آره میدم
آره همیشه میدم خیلی هم خوبه
آره میدم
آره تیکه کوچیک میدم دهنش میجوه میخوره
اره هرازگاهی البته زیاد دوس ندارع
بله میدم
بله من میریزم توی فرنی و حریره بادومش دوست داره دکتر ش هم گفت اشکالی نداره. البته از اون بهتره بیسکویت سرلاک هستش که داروخونه ها دارن
من پسرم عادت به همه چیز کردم خداروشکر همه چیزمیخوره روز اول عادت کنن بهترهست تابخواد زورگی بهش داد
عزیزم منم باشیر پاستوریزه براش نرم میکنم میدم مشکلی نداشته پسرت 9ماهش هسست باید عادت بدیش به همه چیزکه بزرگشد همه چیزبخوره
اره میدم
دارم تو خونه بعضی وقتها عصر ها خودمون چای بيسکوئيت میخوریم به پسرم هم میدم دوست داره خشک خشک بزاره دهنش نهایت هم یکدونه رو بخوره اکثرا هم نصف یکدونه
بهش ۱بار دادم اصن دوست نداشت سرلاک هم دوست نداره
اره باهاش سرلاک درست میکنم میدم بهش
نه اصلا شکر داره
من تا حالا سه بار دادم
بله عزیزم
بله میدم
بله من از فوق تخصص پرسیدم گفت باشیر بدید
بله دخترم خیلی دوست داره
نه من بیسکوییت بدون قند میدم
بيسکوئيت نوتری بده
اره میدم خیلیم دوس داره
ارره..دیار خیلی دوس داره
اره بعضی وقتا تو میان وعده بهش میدم
نه دختر من اصلاااا خوشش نمیاد عوق میزنه
اره یک ماهی میشه ک میدم
من میدم مشکلی نداره
ن نمیدم پره شکره خیلی مضره
ن نده من هوناپ میدم مخصوص کودک خیلی خوشمزس مفیدم هست چی
نه اصلا
از الان زوده این چیزایی که نگهدارنده داره بخوره
ترجیحم اینه ندم بهش
بله میدم
من یه بار کار زیاد داشتم دادم
بله میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.