به بچه هاتون از چند ماهگی بیسکویت مادر میدین؟

۷ پاسخ

من هرچی میدم دستش خودش بخوره نمیخوره پودر میکنه ولی ی چی ک نباید بخوره بر میداره میکنه تو دهنش رفته تو یازده ماه ولی هنوز ی چیز سفت میره تو دهنش حق میزنه نمیدونم چرا همش غذای آبکی و نرم میخاد

من از شیش ماهگی دادم

من از ۶ ماهگی

از ۷ ماهگی بعضی وقتا بهش میدم

تقریبا از اخرای ۸ ماهگی هفته ای یکی دوبار

من از ۶ ماهگی میدادم.

ندین بهتره چون تمومش مواد نگهدارندست

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان الارا ♡آرین مامان الارا ♡آرین ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی