۷ پاسخ

سکسکه چیز خوبیه داره ریه هاش رشد میکنه

خوبه که

برا ریه هاش خوبه

بخاطر تشکیل ریشو سالم بودنشه
من ک دلم ضعف میره براش

سکسکه جنین نشان‌دهنده فعال شدن عصب کنترل‌کننده دیافراگم است. این سکسکه‌ها نشان می‌دهند که احتمالاً مغز و نخاع کودک سالم هستند و کار خود را به خوبی انجام می‌دهند. به عبارت دیگر، سکسکه جنین به این معنی است که کودک از نظر عصبی به اندازه کافی رشد کرده است تا بتواند در خارج از رحم زنده بماند، که قطعاً خبر خوبی است!

برا من روزی دو سه بار میزنه فداش بشم..

خب ریه هایش داره تکمیل میشه

خخخخخ

سوال های مرتبط

مامان نفسام 🩷💙 مامان نفسام 🩷💙 ۵ ماهگی
مامان لنا🤱🫃 مامان لنا🤱🫃 ۱۰ ماهگی
مامان خداروشکر مامان خداروشکر ۱۲ ماهگی