سکسکه چیز خوبیه داره ریه هاش رشد میکنه
خوبه که
برا ریه هاش خوبه
بخاطر تشکیل ریشو سالم بودنشه
من ک دلم ضعف میره براش
سکسکه جنین نشاندهنده فعال شدن عصب کنترلکننده دیافراگم است. این سکسکهها نشان میدهند که احتمالاً مغز و نخاع کودک سالم هستند و کار خود را به خوبی انجام میدهند. به عبارت دیگر، سکسکه جنین به این معنی است که کودک از نظر عصبی به اندازه کافی رشد کرده است تا بتواند در خارج از رحم زنده بماند، که قطعاً خبر خوبی است!
برا من روزی دو سه بار میزنه فداش بشم..
خب ریه هایش داره تکمیل میشه
خخخخخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.