سکسکه ی جنین چجوریه ؟ چطور حسش میکنید؟

۵ پاسخ

برای من شبیه نبض میزنه
البته بزرگتر میشه شدتش بیشتر هم هست

شبیه نبض قوی میزنه و هردفعه یه جا از شکم هستش چون جاشو عوض میکنه... و اینکه سکسکه نشونیه خوبیه یعنی دستگاه گوارش جنین سالم و فعاله

من حس نکردم تا حالا

سکسکه ش جوریه که مدام انگار تو ی قسمت ضربه میزنه حدود پنج تا ده دقیقه

با تاپیک قبلیت و جواب اون دوست چقدر خندیدم🙈😄

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی
مامان ATRIN مامان ATRIN ۹ ماهگی
مامان مهیار🩵 مامان مهیار🩵 ۸ ماهگی
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان تیتون 🩷 مامان تیتون 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری