سکسکه جنین چجوریه خانما

۷ پاسخ

مث نبضه ولی من ب دکتر ب ماما گفتم براشون عجیب بود حرفم😐😅😵‍💫

مال من سفالیکه پایین سکسکه میکنه بالا تکون میخوره

یه چیزی مثل نبض هی میزنه حالا سر پایین باشه زیر دلت حس میکنی اگه بریچ باشه بالاتر

فقط صدا ندارع😅

یه ریتم منظم یه قسمت ثابت شکم ، واسه چند دقیقه پشت سرهم میزنه

عین سکسکه خودت

ضربات ریتمیک پشت سر هم میزنه

سوال های مرتبط

مامان مهیار🩵 مامان مهیار🩵 ۸ ماهگی
مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان تیتون 🩷 مامان تیتون 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات✨️🩵 مامان نبات✨️🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نفسام 🩷💙 مامان نفسام 🩷💙 ۵ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۹ ماهگی